Regulamin sprzedaży i uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych
obowiązuje od 13.10.2025
1. Dane Sprzedawcy
-
Sprzedawcą i organizatorem szkoleń jest: DIS Katarzyna Krzemińska, ul. Działkowa 28, 02-234 Warszawa, NIP: 118-164-19-08, e-mail: biuro@dis24.pl, tel.: +48 504 269 991.
-
Sklep internetowy działa pod adresem: https://dis24.pl/ („Sklep”).
2. Zakres i definicje
-
Regulamin określa zasady sprzedaży miejsc na szkolenia stacjonarne (usługi szkoleniowe realizowane w określonej lokalizacji i w wybranym przez Klienta terminie).
-
Klient – każdy podmiot składający zamówienie (konsument, przedsiębiorca na prawach konsumenta lub firma).
3. Informacje o szkoleniach i cenach
-
Opis szkolenia (program, czas trwania, lokalizacja, wymagania, dostępne terminy) oraz cena brutto w PLN są prezentowane na stronie produktu w Sklepie dis24.pl.
-
Cena obejmuje świadczenia wskazane w opisie szkolenia (np. materiały, certyfikat, poczęstunek – jeżeli przewidziano).
4. Składanie zamówień i wybór terminu
-
Zamówienia składa się przez Sklep dis24.pl – po dodaniu szkolenia do koszyka i wyborze terminu z dostępnej listy.
-
Zawarcie umowy następuje po: (a) złożeniu zamówienia, (b) opłaceniu go wybraną metodą oraz (c) potwierdzeniu rezerwacji terminu przez Sprzedawcę (e-mail z potwierdzeniem).
-
Przy zakupie na firmę Klient podaje dane do faktury (w tym NIP).
5. Płatności i faktury
-
Dostępne metody płatności prezentowane są w koszyku/kasie (np. szybkie płatności online/karta, przelew tradycyjny).
-
W przypadku przelewu tradycyjnego płatność należy wnieść w ciągu 2 dni roboczych na rachunek wskazany w podsumowaniu zamówienia; brak wpłaty w terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
-
Faktury VAT są wystawiane i wysyłane elektronicznie na adres e-mail Klienta.
6. Realizacja usługi
-
Uczestnictwo odbywa się w terminie wybranym przy zamówieniu i w miejscu wskazanym w potwierdzeniu (lub późniejszej wiadomości organizacyjnej).
-
Sprzedawca przesyła niezbędne informacje organizacyjne (godzina startu, dojazd, co zabrać itp.) na adres e-mail Klienta.
7. Zmiany, rezygnacje i odwołania
-
Zmiana terminu przez Klienta:
-
bez opłat do 7 dni przed szkoleniem (w miarę dostępności miejsc),
-
6–3 dni przed – opłata manipulacyjna 50% ceny,
-
< 3 dni – zmiana terminu niedostępna; można przekazać miejsce innej osobie po wcześniejszym zgłoszeniu danych uczestnika.
-
-
Rezygnacja Klienta: w terminach j.w. (pkt 7.1); po przekroczeniu terminu zmiany uznaje się, że Klient rezygnuje bez zwrotu.
-
Zmiana/odwołanie przez Organizatora: z ważnych powodów (np. choroba prowadzącego, zbyt mała liczba zgłoszeń, siła wyższa) Sprzedawca może zaproponować nowy termin lub odwołać szkolenie. W razie odwołania przysługuje zwrot 100% wpłaty lub zmiana terminu – według wyboru Klienta.
-
Wszelkie wnioski o zmianę/rezygnację prosimy kierować na biuro@dis24.pl.
8. Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta co do zasady mogą odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni.
-
Wyjątek: po zarezerwowaniu konkretnego terminu szkolenia (usługa świadczona w oznaczonym dniu/okresie) prawo odstąpienia nie przysługuje (art. 38 ustawy o prawach konsumenta – usługi związane z wydarzeniami/terminem).
-
Jeżeli Klient zawarł umowę i nie wybrał jeszcze terminu, może odstąpić w ciągu 14 dni od zakupu – składając oświadczenie e-mailem na biuro@dis24.pl.
-
Wzór formularza odstąpienia znajduje się w Załączniku nr 1.
9. Reklamacje
-
Reklamacje dotyczące przebiegu szkolenia i obsługi zamówienia należy zgłaszać na biuro@dis24.pl (opis, numer zamówienia, termin).
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni i odpowiada na adres e-mail Klienta.
-
W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca może zaproponować: usunięcie nieprawidłowości, częściowy zwrot, udział w kolejnym terminie lub inny sposób rekompensaty – stosownie do charakteru sprawy.
10. Zasady uczestnictwa i bezpieczeństwo
-
Uczestnik zobowiązany jest stawić się punktualnie oraz przestrzegać poleceń prowadzącego i zasad BHP.
-
Sprzedawca może odmówić udziału osobie stanowiącej zagrożenie dla bezpieczeństwa innych uczestników lub rażąco naruszającej porządek – bez prawa do zwrotu ceny.
11. Materiały szkoleniowe i prawa autorskie
-
Materiały przekazywane uczestnikom chronione są prawem autorskim.
-
Niedozwolone jest ich publikowanie, kopiowanie, udostępnianie osobom trzecim i wykorzystywanie komercyjne poza dozwolonym użytkiem określonym przez Sprzedawcę.
12. Dane osobowe
-
Administratorem danych jest DIS Katarzyna Krzemińska. Dane przetwarzamy w celu realizacji zamówienia, komunikacji i rozliczeń, a za zgodą – w celach marketingowych.
-
Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na dis24.pl.
13. Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych stosuje się prawo polskie.
-
Spory z Konsumentem mogą być rozwiązywane polubownie; Konsument może skorzystać z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Regulamin jest dostępny bezpłatnie na dis24.pl w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydruk.
-
Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn (zmiana prawa, funkcjonalności). Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję z chwili zakupu.
Załącznik nr 1 – Wzór odstąpienia od umowy (gdy przysługuje)
(wypełnij i odeślij tylko, jeśli nie wybrano jeszcze konkretnego terminu szkolenia)
Adresat: DIS Katarzyna Krzemińska, ul. Działkowa 28, 02-234 Warszawa
e-mail: biuro@dis24.pl
Ja/My(*) niniejszym odstępuję/odstępujemy(*) od umowy zakupu szkolenia:
…………………………………………………………..
Data zakupu: ………………………………………………..
Imię i nazwisko: …………………………………………….
Adres: ……………………………………………………..
E-mail użyty przy zakupie: ……………………………………
Nr zamówienia: ………………………………………………
Zwrot płatności proszę przekazać na rachunek: …………………..
Podpis (gdy papierowo): ……………………. Data: ………..
(*) niepotrzebne skreślić
