Regulamin sprzedaży i uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych

obowiązuje od 13.10.2025

1. Dane Sprzedawcy

  1. Sprzedawcą i organizatorem szkoleń jest: DIS Katarzyna Krzemińska, ul. Działkowa 28, 02-234 Warszawa, NIP: 118-164-19-08, e-mail: biuro@dis24.pl, tel.: +48 504 269 991.

  2. Sklep internetowy działa pod adresem: https://dis24.pl/ („Sklep”).

2. Zakres i definicje

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży miejsc na szkolenia stacjonarne (usługi szkoleniowe realizowane w określonej lokalizacji i w wybranym przez Klienta terminie).

  2. Klient – każdy podmiot składający zamówienie (konsument, przedsiębiorca na prawach konsumenta lub firma).

3. Informacje o szkoleniach i cenach

  1. Opis szkolenia (program, czas trwania, lokalizacja, wymagania, dostępne terminy) oraz cena brutto w PLN są prezentowane na stronie produktu w Sklepie dis24.pl.

  2. Cena obejmuje świadczenia wskazane w opisie szkolenia (np. materiały, certyfikat, poczęstunek – jeżeli przewidziano).

4. Składanie zamówień i wybór terminu

  1. Zamówienia składa się przez Sklep dis24.pl – po dodaniu szkolenia do koszyka i wyborze terminu z dostępnej listy.

  2. Zawarcie umowy następuje po: (a) złożeniu zamówienia, (b) opłaceniu go wybraną metodą oraz (c) potwierdzeniu rezerwacji terminu przez Sprzedawcę (e-mail z potwierdzeniem).

  3. Przy zakupie na firmę Klient podaje dane do faktury (w tym NIP).

5. Płatności i faktury

  1. Dostępne metody płatności prezentowane są w koszyku/kasie (np. szybkie płatności online/karta, przelew tradycyjny).

  2. W przypadku przelewu tradycyjnego płatność należy wnieść w ciągu 2 dni roboczych na rachunek wskazany w podsumowaniu zamówienia; brak wpłaty w terminie powoduje anulowanie rezerwacji.

  3. Faktury VAT są wystawiane i wysyłane elektronicznie na adres e-mail Klienta.

6. Realizacja usługi

  1. Uczestnictwo odbywa się w terminie wybranym przy zamówieniu i w miejscu wskazanym w potwierdzeniu (lub późniejszej wiadomości organizacyjnej).

  2. Sprzedawca przesyła niezbędne informacje organizacyjne (godzina startu, dojazd, co zabrać itp.) na adres e-mail Klienta.

7. Zmiany, rezygnacje i odwołania

  1. Zmiana terminu przez Klienta:

    • bez opłat do 7 dni przed szkoleniem (w miarę dostępności miejsc),

    • 6–3 dni przed – opłata manipulacyjna 50% ceny,

    • < 3 dni – zmiana terminu niedostępna; można przekazać miejsce innej osobie po wcześniejszym zgłoszeniu danych uczestnika.

  2. Rezygnacja Klienta: w terminach j.w. (pkt 7.1); po przekroczeniu terminu zmiany uznaje się, że Klient rezygnuje bez zwrotu.

  3. Zmiana/odwołanie przez Organizatora: z ważnych powodów (np. choroba prowadzącego, zbyt mała liczba zgłoszeń, siła wyższa) Sprzedawca może zaproponować nowy termin lub odwołać szkolenie. W razie odwołania przysługuje zwrot 100% wpłaty lub zmiana terminu – według wyboru Klienta.

  4. Wszelkie wnioski o zmianę/rezygnację prosimy kierować na biuro@dis24.pl.

8. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta co do zasady mogą odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni.

  2. Wyjątek: po zarezerwowaniu konkretnego terminu szkolenia (usługa świadczona w oznaczonym dniu/okresie) prawo odstąpienia nie przysługuje (art. 38 ustawy o prawach konsumenta – usługi związane z wydarzeniami/terminem).

  3. Jeżeli Klient zawarł umowę i nie wybrał jeszcze terminu, może odstąpić w ciągu 14 dni od zakupu – składając oświadczenie e-mailem na biuro@dis24.pl.

  4. Wzór formularza odstąpienia znajduje się w Załączniku nr 1.

9. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące przebiegu szkolenia i obsługi zamówienia należy zgłaszać na biuro@dis24.pl (opis, numer zamówienia, termin).

  2. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni i odpowiada na adres e-mail Klienta.

  3. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca może zaproponować: usunięcie nieprawidłowości, częściowy zwrot, udział w kolejnym terminie lub inny sposób rekompensaty – stosownie do charakteru sprawy.

10. Zasady uczestnictwa i bezpieczeństwo

  1. Uczestnik zobowiązany jest stawić się punktualnie oraz przestrzegać poleceń prowadzącego i zasad BHP.

  2. Sprzedawca może odmówić udziału osobie stanowiącej zagrożenie dla bezpieczeństwa innych uczestników lub rażąco naruszającej porządek – bez prawa do zwrotu ceny.

11. Materiały szkoleniowe i prawa autorskie

  1. Materiały przekazywane uczestnikom chronione są prawem autorskim.

  2. Niedozwolone jest ich publikowanie, kopiowanie, udostępnianie osobom trzecim i wykorzystywanie komercyjne poza dozwolonym użytkiem określonym przez Sprzedawcę.

12. Dane osobowe

  1. Administratorem danych jest DIS Katarzyna Krzemińska. Dane przetwarzamy w celu realizacji zamówienia, komunikacji i rozliczeń, a za zgodą – w celach marketingowych.

  2. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na dis24.pl.

13. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się prawo polskie.

  2. Spory z Konsumentem mogą być rozwiązywane polubownie; Konsument może skorzystać z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  3. Regulamin jest dostępny bezpłatnie na dis24.pl w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydruk.

  4. Sprzedawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn (zmiana prawa, funkcjonalności). Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję z chwili zakupu.

 

Załącznik nr 1 – Wzór odstąpienia od umowy (gdy przysługuje)

(wypełnij i odeślij tylko, jeśli nie wybrano jeszcze konkretnego terminu szkolenia)

Adresat: DIS Katarzyna Krzemińska, ul. Działkowa 28, 02-234 Warszawa
e-mail: biuro@dis24.pl

Ja/My(*) niniejszym odstępuję/odstępujemy(*) od umowy zakupu szkolenia:
…………………………………………………………..
Data zakupu: ………………………………………………..
Imię i nazwisko: …………………………………………….
Adres: ……………………………………………………..
E-mail użyty przy zakupie: ……………………………………
Nr zamówienia: ………………………………………………
Zwrot płatności proszę przekazać na rachunek: …………………..

Podpis (gdy papierowo): ……………………. Data: ………..
(*) niepotrzebne skreślić